سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هتل های 3 و 4 و 5 ستاره استانبول در منطقه شیشلی

بهترین هتل های منطقه شیشلی

فهرست مطالب

مقرون به صرفه ترین هتل های شیشلی (3 ستاره)

هتل تایتانیک کامفورت – شیشلی

هتل مولتون – شیشلی

هتل رگنو – شیشلی

هتل سبک - شیشلی

هتل های 4 ستاره برتر شیشلی

هتل مری پارک استانبول

هتل رگرد – شیشلی

هتل بزرگ ارس

هتل بوکه – شیشلی

هتل لی میراژ استانبول

بهترین هتل های 5 ستاره در شیشلی

هتل رادیسون بلو – شیشلی

هتل رامادا پلازا - عثمان بی

هتل هالیدی این – شیشلی

هتل  Grand Cevaher استانبول

شیشلی، در سمت اروپایی تور ارزان استانبول، یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران است که به دلیل سبک معماری باستانی و مدرنیته بسیار مشهور است. به طور خلاصه، منطقه زیبایی است، به خصوص که تبدیل به یک خانه معتبر برای شرکت ها و برندهای بین المللی شده است که آن را به عنوان خانه و دفتر مرکزی انتخاب کرده اند. به دلیل تمام عناصر زندگی مدرن، موفق شده است که قلب بازدیدکنندگان استانبول را به دست آورد.

 

مقرون به صرفه ترین هتل های شیشلی (3 ستاره)

  • هتل تایتانیک کامفورت – شیشلی

هتل تایتانیک کامفورت که در یک مسیر آرام، با طراحی معماری زیبا واقع شده است، یک هتل 3 ستاره است. این در نقطه مرکزی در شیشلی قرار دارد و امکانات مختلفی را برای راحتی بازدیدکنندگان ارائه می دهد.این هتل دارای یک رستوران، یک جلسه عالی بازدیدکنندگان، و یک اتاق جلسه با کارکنان پذیرش مفید است.

  • هتل مولتون – شیشلی

هتل مولتون در یک خط فرعی، در نزدیکی خیابانی پر جنب و جوش و پر از مغازه ها و رستوران ها، هتلی با دکوراسیون مدرن و شیک، و طراحی اتاق جذاب و مجلل واقع شده است که برای برخی از خانواده ها مناسب است.این هتل خدمات مختلفی مانند اینترنت رایگان ارائه می دهد و به مهم ترین مکان های دیدنی شیشلی به ویژه مرکز خرید Cevahir نزدیک است.

  • هتل رگنو – شیشلی

این هتل که در خیابان اصلی پر جنب و جوش واقع شده است، منظره بی نظیری از کافه خود دارد و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد از نوشیدن یک فنجان قهوه در فضایی شگفت انگیز لذت ببرند. این هتل دارای طراحی مدرن است و اتاق‌های خواب با خدمات کامل شامل تهویه مطبوع، صفحه تلویزیون، حمام با لوازم و سایر خدمات برای راحتی و آرامش بیشتر است. همچنین دارای رستورانی است که مهمانان می توانند از خوشمزه ترین غذاها لذت ببرند.بازدیدکنندگان می توانند به راحتی با پای پیاده در شیشلی پرسه بزنند زیرا این منطقه عموماً سرزنده و مدرن است.

  • هتل سبک - شیشلی

این یک هتل متمایز و به سبک مدرن است که با تمام امکانات رفاهی مجهز شده است. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای جذاب از شیشلی دارند، جایی که می‌توانید از برج‌های مرتفع و نورهای مسحورکننده لذت ببرید.این هتل فضایی لوکس و پیچیده، خدمات با کیفیت بالا، اینترنت رایگان، رستوران و کارکنان بسیار مفید را ارائه می دهد.

هتل های 4 ستاره برتر شیشلی

  • هتل مری پارک استانبول

هتل مری پارک یک موقعیت استراتژیک را اشغال می کند. 450 متر از Nisantasi، که دارای کافه‌های لوکس و فروشگاه‌های سطح بالا است. همچنین تا میدان تقسیم 3 کیلومتر فاصله دارد. این به دلیل طراحی زیبا و ظرافت آرام خود که برای ملاقات با دوستان ایده آل است، شناخته شده است.اتاق های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت هستند، در حالی که برخی از آنها دارای یک قسمت نشیمن هستند که می توانید در آن استراحت کنید. هر اتاق دارای کتری، لوازم چای و قهوه، لوازم آرایش رایگان و سشوار است. این هتل همچنین دارای اتاق های سونا است و پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های غیرسیگاری و وای فای رایگان ارائه می دهد.

هتل رگرد – شیشلی

هتل رگرد هتلی مدرن و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. برخی از اتاق ها منظره خیره کننده ای از استانبول دارند. آنها مجهز به گرمایش و تهویه مطبوع هستند. این هتل اتاق های مختلفی دارد: دو تخته با دو تخت یک نفره و یک تخت استاندارد با یک تخت دونفره.این هتل دارای خدمات متنوعی از جمله رستوران، سالن بدنسازی، ماساژ با هزینه اضافی و اتاق جلسه با سکوی سخنران است.علاوه بر این، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ خصوصی، پذیرش 24 ساعته برای خدمات رسانی به بازدیدکنندگان در هتل ارائه می دهد.

هتل بزرگ ارس

هتل گرند ارس یکی از بهترین هتل های شیشلی با طراحی منحصر به فرد و مدرن است که فضایی سرشار از شادی، پیچیدگی و راحتی را به بازدیدکنندگان می دهد. اتاق‌های بزرگ مجهز به صفحه تلویزیون، صندلی‌های کناری، و چشم‌اندازهای باشکوه شیشلی را ارائه می‌دهد.این هتل دارای امکانات زیادی از جمله سالن بدنسازی، رستوران، سالن اجتماعات بسیار بزرگ با چشم اندازی بی نظیر، اینترنت رایگان، خدمات تجاری، خدمات ویژه، پارکینگ و پذیرش 24 ساعته می باشد.این هتل یکی از گزینه های ایده آل برای اقامت در شیشلی، نزدیک به بسیاری از مراکز خرید معروف استانبول، به ویژه مرکز خرید Cevaher و مرکز خرید برج ترامپ است.ارس

هتل بوکه – شیشلی

هتل بوکه یک هتل جذاب، زیبا و جذاب است که موقعیت مکانی ویژه ای دارد و نزدیک به معروف ترین رستوران ها و کافه های شیشلی است. دارای اتاق های بزرگ، هوشمند و مدرن با امکانات کامل است.این هتل دارای سالن بدنسازی، رستوران و لابی است. خدمات مختلفی از جمله رزرو بلیط، انتقال ارز، تحویل غذا، کرایه ماشین و ترانسفر فرودگاهی به فرودگاه استانبول، کمتر از یک ساعت رانندگی، و فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen در 42 کیلومتری ارائه می شود.

  • هتل لی میراژ استانبول

این هتل در یک خیابان اصلی در شیشلی موقعیت عالی دارد و برخی از اتاق‌های آن دارای چشم‌اندازی جذاب از منطقه و نورپردازی خیره‌کننده در شب هستند. اتاق های آن جادار با طراحی مدرن، دکوراسیون معاصر، مجهز به تهویه مطبوع، عایق صدا، و Wi-Fi هستند.این هتل خدمات جامعی مانند ترانسفر به و از فرودگاه های جدید استانبول و فرودگاه سابیها گوکچن ارائه می دهد. رستورانی دارد که ترکی خوشمزه را به صورت بوفه باز سرو می کند.

بهترین هتل های 5 ستاره در شیشلی

  • هتل رادیسون بلو – شیشلی

هتل رادیسون بلو یکی از بهترین هتل های شیشلی است که گردشگران را به خود جذب می کند و در طول اقامت به آنها آرامش و اطمینان می دهد که با هیچ هتل دیگری قابل مقایسه نیست.این هتل با داشتن اتاق های دو نفره، سوئیت های جادار و مجلل، اتاق های سه تخته، با خدمات متنوع و جامع از جمله سالن بدنسازی، رستوران، استخر سرپوشیده و یک اتاق ملاقات زیبا که شایسته مدیران تجاری است، مطابق با خواسته های میهمانان طراحی شده است.این هتل در یک نقطه استراتژیک و پرجنب‌وجوش، در 250 متری مرکز خرید Cevaher Mall واقع شده است و توسط مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌های سطح بالا احاطه شده است.برای بهترین رزرو هتل در رادیسون بلو، می توانید برای بهترین معاملات هتل با ما تماس بگیرید.

  • هتل رامادا پلازا - عثمان بی

هتل رامادا پلازا هتلی مجلل است که بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند و لذت و راحتی را ارائه می دهد. این یک هتل مدرن و سطح بالا با خدمات اتاق خانواده مناسب است.این هتل دارای مجموعه ای از خدمات است که در طول اقامت خود ویژگی های اضافی مانند خدمات زیبایی، مراقبت از دست و آرایش را ارائه می دهد.از برجسته ترین امکانات و خدمات این هتل می توان به اینترنت رایگان، رستوران، سالن غذاخوری، روم سرویس و اتاق کنفرانس مجلل اشاره کرد.این هتل همچنین دارای فعالیت های تفریحی مانند مرکز تناسب اندام، بیلیارد و دارت است و یک برنامه سرگرمی برای کودکان ارائه می دهد که ساعت ها سرگرمی را برای آنها به ارمغان می آورد.این هتل دارای پرسنل پذیرش عالی است و کلیه خدمات حمل و نقل، صرافی و سایر خدمات را ارائه می دهد و یک پارکینگ امن و یک ایستگاه شارژ ماشین برقی وجود دارد.شایان ذکر است که این هتل در مجاورت یک ایستگاه مترو، بسیار نزدیک به میدان تقسیم و خیابان استقلال است و توسط بسیاری از رستوران ها و کافه های سطح بالا احاطه شده است.

اگر قصد رزرو در هتل رامادا پلازا عثمان بی را دارید، برای بهترین معاملات با ما تماس بگیرید.

  • هتل هالیدی این – شیشلی

این هتل با طراحی و مبلمان زیبا به بازدیدکنندگان آسایش و فضایی مشابه در خانه می دهد، یکی از بهترین هتل ها، ایده آل برای اقامتگاه های سطح بالا در مرکز استانبول.

موقعیت هتل در خیابانی پرجنب‌وجوش و پر از مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها به بازدیدکنندگان راحتی بیشتری داده است، در فاصله 1 کیلومتری از ایستگاه مترو شیشلی، که می‌توانند از آن برای رسیدن به بیشتر مقاصد گردشگری شهر، به ویژه میدان تقسیم استفاده کنند.اتاق های این هتل دارای اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی یخچال و قهوه ساز و چای ساز هستند و سوئیت های شیک آن دارای تراس و اتاق نشیمن با فضای غذاخوری و مبل می باشد.

  • هتل Grand Cevaher استانبول

 

این هتل که در منطقه پر جنب و جوش شیشلی واقع شده است، با مبلمان مدرن برای اقامتی راحت، با اتاق های مناسب برای خانواده ها، یک سوئیت خانوادگی متصل به دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره و یک سوئیت گوشه ای ویژه با یک تخت دونفره طراحی شده است.خدمات هتل شامل بوفه صبحانه، باشگاه سلامت، سولاریوم، جکوزی، پارکینگ رایگان و اتوبوس های رفت و آمد به فرودگاه می باشد.این هتل برای اقامتی مجلل به ایستگاه مترو شیشلی، رستوران ها و کافه ها نزدیک است. همچنین به برج ترامپ نزدیک است، جایی که می‌توانید خرید کنید، 15 دقیقه پیاده روی.