سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور استانبول

موقعیت منحصربه‌فرد این ابرشهر ترکی، هم اروپا و هم آسیا را که توسط تنگه بسفر از هم جدا شده‌اند، در برگرفته است و در نتیجه این شهر با تور استانبول ارزان تبدیل به مقصدی پویا شده است که در آن می‌توان ادغام قدرتمند هر دو قاره را تجربه کرد. اما تور استانبول همچنین هویت فردی خود را ساخته است که در آن معماری، فرهنگ و غذاهای آن مسافران را از سراسر جهان وسوسه می کند. مساجد سنتی، حمام‌های باستانی، و کاخ‌های سلطنتی با صحنه‌ای اجتماعی در اواخر شب و نگرش مدرن همزیستی دارند. با این برنامه سفر، شما مجهز شده اید تا تنها در دو روز بهترین چیزهای استانبول را تجربه کنید.

  • تور ارزان استانبول

استانبول یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. و این تور شما را از درهایی عبور می دهد که فقط یک فرد داخلی استانبول می تواند باز کند . در محله‌ای سرگردان خواهید بود که نمادهای بین‌المللی مانند مسجد آبی و ایاصوفیه را در خود جای داده است. از کاخ افسانه ای توپکاپی، بازار بزرگ رنگارنگ و بازار عجیب و غریب ادویه مصر شگفت زده خواهید شد. و در یک سفر دریایی خوش منظره در بسفر، و همچنین تورهای پیاده‌روی در شهر قدیمی استانبول، منطقه جدید، و دیوارهای شهر تاریخی، از فضای باز لذت خواهید برد. برای بهترین های استانبول در 7 روز به گلبرگ سیر بپیوندید!

  • قیمت تور استانبول

برای انتخاب بهترین قیمت تور استانبول گلبرگ سیر در شهر قدیمی استانبول، ایاصوفیه پربازدیدترین جاذبه شهر است، بنابراین برای جلوگیری از شلوغی، بهتر است صبح زود از آن دیدن کنید. تا قیمت تور که در اصل یک کلیسای بیزانسی بود ارزان شود در سال 1453 به مسجد تبدیل شد و بعداً به شکل موزه درآمد. بازدیدکنندگان با بلیط ارزان هنوز هم می توانند تصاویر پس زمینه با شکوه و مصنوعات سنتی را با قدمت تقریبا 15 قرن با قیمت تور ارزان استانبول ببینند. ورود به آن رایگان است، بنابراین در حالی که می‌توانید به تنهایی کاوش کنید، ارزش دارد که یک تور با راهنما داشته باشید تا لایه‌های میراث تاریخی، اسطوره‌ها و افسانه‌های این مکان دیدنی را جدا کنید - برخی از تورها شامل مسجد آبی در نزدیکی هم می‌شوند، بنابراین بیشترین بهره را خواهید برد. برای پول خودت بنگ فراموش نکنید که با رعایت سنت های مسلمانان، هنگام ورود باید دست و پا و شانه ها پوشیده باشد.

  • تور استانبول 7 شب و 8 روز

سایت میراث جهانی یونسکو کاخ توپکاپی تا آخرین روزهای امپراتوری در اوایل قرن بیستم به عنوان اقامتگاه اصلی سلاطین عثمانی بوده است. مجموعه وسیعی که شامل (جایی که همه سیاست در آن رخ داده است)، ساختمان ها پر از موزاییک های استادانه، کاشی های ایزنیک و جواهرات گرانبها هستند. با حیاط‌ها و باغ‌های زیبا به هم متصل می‌شوید، می‌توانید به تنهایی در آن پرسه بزنید، در یک تور کوتاه نیم ساعته شرکت کنید، یا با یک تور راهنما و تفکر برانگیز در جدول زمانی پرفراز و نشیب امپراتوری عثمانی غرق شوید.. صبح زود بهترین زمان برای بازدید است، اما کافه آن یکی از گران ترین ایستگاه های پیت شهر است، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از رسیدن یک قهوه بردارید. از خروجی شمال غربی کاخ خارج شوید و در پارک آرام و درختکاری شده گلهانه که نام آن به معنای «خانه گل رز» است، قدم بزنید.

  • تور لحظه آخری استانبول

اگر قصد سفر به ترکیه با یک تور لحظه آخری استانبول را در شهر قدیم، سلطان احمد، با خانه مدوسا با رنگین کمانی از فانوس ها، شاخ و برگ های گلدار و تنه درختان پوشیده از قلاب بافی، را دارید مکان محبوبی برای سبک و طعم است، در حالی که 360 پانوراما به قول خود عمل می کند. از طرف دیگر، می‌توانید با یک تور غذایی با راهنما در شهر غذا بخورید که تجربه‌ای همه جانبه از فرهنگ غذاهای خیابانی را در اینجا فراهم می‌کند: غذاهای سنتی محلی مانند سیمیت، باقلوا و کباب را امتحان می‌کنید، غذاهای مورد علاقه جدید را پیدا می‌کنید و در مورد آن اطلاعات کسب می‌کنید. برای انتخاب تور لحظه آخری استانبول باید همواره در صفحه تور استانبول گلبرگ سیر باشید

اگر در سمت اروپایی شهر اقامت دارید، از مرکز اروپایی به Üsküdar با Marmaray قطاری که زیر تنگه بسفر می رودبروید یا از کشتی عمومی استفاده کنید. قطار حدود 5 دقیقه طول می کشد، اما کمی زمان اضافی در کشتی به معنای مناظر بهتر، بلیط ارزان، و مهمانداران خندان است که در فنجان های سنتی ترکیه چای سرو می کنند. از ایستگاه Marmaray، در امتداد ساحل خوش منظره به سمت شمال بروید - جایی که خانواده‌ها و دوستان در تفرجگاه پیک نیک می‌کنند، به موسیقی زنده گوش می‌دهند، و در کافی‌شاپ‌ها بافی می‌کنند و بیرون می‌روند - تا زمانی که خود را در Kuzguncuk بیابید. این محله مملو از خانه‌های اسکله‌ای به رنگ آب نبات است، این محله شبیه یک روستا است، و متراکم‌ترین منطقه استانبول با بیش از 180 مسجد برای تحسین است، بنابراین قبل از بازگشت به تنگه بسفر، وقت خود را برای کاوش در نظر بگیرید.

از معروف‌ترین نقطه گردهمایی شهر، میدان تقسیم، در طول طولانی‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان خرید شهر، استقلال بپیچید، یا سوار تراموای 100 ساله قرمز رنگ تاریخی شوید - تماشا کنید و از مردم محلی بیاموزید، که سوار می‌شوند و در حالی که به آرامی در خیابان حرکت می کند، کوپلینگ ها را قطع کنید. در راه، ساختمان‌های نئوکلاسیک را تحسین کنید، در بوتیک‌های طراحان بگردید، و فرصت کاوش در برخی از جایگزین‌ترین موزه‌های شهر، مانند موزه‌های پرا، هنر مدرن، و اسباب‌بازی‌ها را داشته باشید. برخی از کلیساهای زیبای مسیحی نیز در این منطقه باقی مانده است. هنگامی که به برج گالاتا، بخشی از دیوار دفاعی شهر باستانی رسیدید، در حالی که در یکی از رستوران‌های سنتی که آن را برای صرف ناهار احاطه کرده‌اند، صندلی می‌بینید. پس از سوخت گیری، در سراشیبی پیاده روی کنید و از کنار گالری های هنری و فروشگاه های سوغاتی گذر کنید. تا زمانی که به بازار ماهی مدرن و پل گالاتا، قدیمی ترین پل استانبول که شهر قدیمی را به گالاتا متصل می کند، برسید. در حالی که تورهای پیاده‌روی در اینجا رایج هستند، هیچ چیز بهتر از انجام همه این کارها با سرعت خود و غوطه‌ور شدن در هیاهوی استانبول نیست.

  • تور ارزان استانبول لحظه آخری

بهترین راه برای پایان دادن به دو روز اقامت در تور ارزان استانبول لحظه آخری ؟ سفر دریایی در تنگه بسفر در غروب آفتاب، در حالی که شهر طلایی می‌شود و مناره‌ها، گنبدها و مناره‌های آن خطوطی را در خط افق ایجاد می‌کنند. یک سفر دریایی گروهی کوچک رزرو کنید و از یک لیوان آب و تنقلات لذت ببرید، یا یک سفر دریایی شام رزرو کنید.که شامل موسیقی زنده سنتی است. آنها یک مسیر سنتی را به سمت شمال تنگه بسفر، ابتدا در امتداد سمت اروپایی و سپس به سمت سمت آسیایی استانبول طی می کنند و از زیر پل بسفر عبور می کنند و از کاخ ها، بناهای تاریخی و عمارت ها در طول مسیر عبور می کنند. اگر شام و زندگی شبانه خود را در خشکی ترجیح می‌دهید، می‌توانید سوار کشتی عمومی نیز بشوید - اگر صبح سوار قطار می‌شوید ضروری است - و تنها با چند سنت از غروب آفتاب لذت ببرید، بعلاوه به راه خود باز می‌گردید. برای توقف بعدی خود به سمت آسیایی شهر بروید.

  • تور استانبول تابستان 1401

برای یک شب بیرون از شب، بهتر است در Kadikoy باشید، محله ای غوطه ور و سرشار از انرژی در هر شبی از هفته. ساختمان‌های تاریخی محل زندگی شبانه‌ای پرهیاهو است که شادی‌کنندگان جوان باهوش شهر را به خود جذب می‌کند. به دلیل موقعیت مکانی آن، غذای اینجا نفوذ آسیایی بسیار قوی تری نسبت به قسمت غربی شهر دارد و به سختی می توان از هر کجا که می خورید ناامید شد. موسیقی از هر دری بیرون می ریزد و بوی کباب و پالک هم محلی ها و هم گردشگران  تور استانبول تابستان 1401 را به غرفه های کنار خیابان می کشاند. برای آنها به پول نقد نیاز خواهید داشت و چند کلمه مفید به زبان ترکی شما را راهی طولانی می کند و قبل از اینکه متوجه شوید، صبح می شود.

منبع: گلبرگ سیر | https://www.golbargtravel.com/tours/turkey/istanbul