سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تله های توریستی در تور استانبول 2022

تله های استانبول چیست؟ استانبول

به دلیل میراث فرهنگی مجلل و دسترسی آن، یک هدف گردشگری بسیار محبوب به ویژه با توسعه صنعت هواپیمایی است. تعداد گردشگرانی که از استانبول دیدن می کنند سالانه در حال افزایش است، با پایان یافتن این بیماری همه گیر 15 میلیون نفر که برابر با جمعیت شهر است، انتظار می رود به استانبول سفر کنند . مردم ترکیه کاملا مهمان نواز هستند، اما مانند همه جا افرادی هستند که سعی می کنند از مزیت استفاده کنند و جیب خود را ببندند. راه هایی وجود دارد که گردشگران به راحتی به دام می افتند، آگاهی از این اعمال به شما کمک می کند تا در سفر به استانبول هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید ..

تله های توریستی رایج در استانبول

کفش پاک کن

کلاهبرداری شوشینر - تله ها در استانبول

اگر از نظر ظاهری مشخصاً توریست هستید، یک مرد کفش دوزی که برای امرار معاش کفش نمی‌درخشد، بلکه فقط در حال کلاهبرداری است، وقتی مطمئن شد که او را در حال انداختن می‌بینید، عمداً برس خود را رها می‌کند، اما این فقط یک تله است. استانبول. شما فکر می کنید که مرد بیچاره بدون برس کار خود را از دست می دهد و سعی می کنید با اطلاع دادن به او یا دادن قلم مو به او کمک کنید.

او ظاهرا مورد قدردانی قرار می گیرد و می خواهد در عوض کفش های شما را بدرخشد . او اصرار می کند که حتی شما او را نخواهید، او شما را ترک نمی کند تا زمانی که قربانی شوید . شما فکر می کنید که او کفش های شما را به عنوان لطف به ژست شما می درخشد ، اما در نهایت او مبلغ قابل توجهی برای خدماتش می خواهد و اگر از پرداخت مبلغ به او امتناع کنید، پرخاشگر می شود. بنابراین، کار درستی که باید انجام دهید وقتی یک کفش‌کن را در مقابل خود می‌بینید، نادیده گرفتن آن است.

 تاکسی کلاهبرداری استانبول

رانندگان تاکسی در استانبول عمدتاً صادق هستند، اما برخی از رانندگان وجود دارند که برای کلاهبرداری از گردشگران در کنار مکان های توریستی قرار می گیرند. آنها همیشه طولانی ترین راه را طی می کنند، حتی گاهی اوقات شما را دور می زنند تا شما را به مقصد برسانند .

همچنین یک کلاهبرداری رایج توسط این رانندگان استفاده می شود. اگر یک اسکناس به او بدهید، آن را می گیرند، سپس آن را با یک اسکناس 5 لیره ای عوض کنید و اصرار کنید که آن اسکناس را به او بدهید. این ترفند اصلی است، مهم نیست که کدام ارز را به راننده تحویل می دهید. نکته دیگر این است که قبل از گرفتن تاکسی باید دقت داشته باشید که مقدار تقریبی آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که تاکسی متعلق به یک ایستگاه است اما مستقل نیست.

هنرمندان باطل

کلاهبرداری غرفه استانبول

این مردان دو نقطه اصلی برای رفت و آمد دارند، شلوغ ترین جاذبه های گردشگری مانند محله سلطان احمد یا تقسیم . رویکرد عمدتاً در مورد زمان روز متفاوت است.

 

در طول روز، بیشتر در شهر قدیمی ، لازم نیست چیزی بپرسید یا وارد گفتگو شوید، وقتی می بینند شما به دنبال چیزی هستید یا راه شما را پیدا می کنند، به شما کمک می کنند و همیشه مشتاق هستند که به شما کمک کنند. روشی بسیار مودبانه سپس مکالمه طولانی و نزدیکتر می شود، در نهایت به شما نوشیدنی پیشنهاد می کنند یا متوجه می شوید که توسط او هدایت می شوید . در راه، او همیشه یک دوست یا اقوام مغازه دار دارد و شما برای نوشیدن یک فنجان چای در آن فروشگاه می گذرید. به طور کلی در پایان این روز هزینه های زیادی را خرج می کنید، زیرا راه اندازی فراتر از حرفه ای است.

غروب ها هدف مردان مجردی هستند که به دنبال فضایی خوب برای نوشیدن نوشیدنی هستند و محل بیشتر تکسیم است. وقتی مردی ناامید را می‌بیند ، با ایجاد فرصتی برای باز کردن گفتگو، سعی می‌کنند شما را به میخانه/باری ببرند که او اغلب به آنجا می‌رود و ممکن است از محیط لذت ببرید. او همیشه با لباس های شیک خوش تیپ است و کاملاً آگاه است و به زبان های مختلف روان صحبت می کند .

هنگامی که برای رفتن خوب هستید، او شما را به مکانی تاریک و خوش آب و هوا می برد که در آن لباس های آشکار می پوشند و در سفارش نوشیدنی به شما دریغ نمی کنند. سپس اعمال و گفتگو عجیب می شود و مرد کلاهبردار به نوعی شما را با این زنان تنها می گذارد. در نهایت وقتی از شما درخواست می کنید که صورت حساب خارج شود، مبلغ فوق العاده ای از شما خواسته می شود.

اگر شما مایل به پرداخت نباشید ، کارکنان بار بسیار بی ادب می شوند و معمولاً با محافظان بار از دستگاه خودپرداز پول می گیرند . شما فقط باید این مردان را نادیده بگیرید یا حتی اگر فکر می کنید که آن مرد فقط به شما کمک می کند، وارد گفتگو نشوید.

نه تنها به کلاهبرداری های بالا مربوط می شود، بلکه باید همیشه هنگام گردش در یک کشور دیگر مراقب لحظات ناراحت کننده غافلگیر کننده ای باشید که ممکن است با آن روبرو شوید. یک تجربه راهنمایی شده به شما کمک می کند کمتر در مورد این حوادث نگران باشید و ما همیشه در دسترس شما هستیم تا در مورد تمام نیازهای شما برای سفر به ترکیه کمک کنیم.