سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روز پنجم، تور نواحی تاریخی خود، اوسکودار را برنامه ریزی کنید

مکان های دیدنی استانبول: زیباترین مناطق و نمادهای استانبول

مکان های دیدنی استانبول کجا هستند؟ اگر تعجب می کنید، ابتدا فاتح را بگیرید. این یکی از قدیمی ترین نقاط استانبول است و آثار تاریخی زیادی در اینجا وجود دارد . Beyo?lu و Kad?köy برای تفریحات شبانه استانبول، Üsküdar و Sariyer برای مکان های طبیعی برای بازدید در استانبول. بشیکتاش هم هست. بسیاری از کاخ های استانبول آنجا هستند!

استانبول شهری است که هرگز به طور کامل کشف نخواهد شد... هفت تپه قدیمی، پرجمعیت ترین شهر امروز کشور ما، استانبول در هر محله ای با چهره ای دیگر پذیرای مسافران است.

  • Üsküdar

آهنگی به نام "باران در راه اسکودار" وجود دارد که یکی از زیباترین نمونه های معماری اسلامی در مساجد است که مناظر بسیار خوبی از استانبول در امتداد ساحل دارد ... بنابراین کارهای زیادی در Üsküdar وجود دارد که باید انجام شود. !

مکان های دیدنی در Üsküdar

?برج دوشیزه: اولین جایی که وقتی از آن به عنوان نماد استانبول یاد می شود به ذهن متبادر می شود، برج دوشیزه است که به خاطر افسانه هایش مشهور است. این بنا که قدمت آن به حدود 500 سال قبل از میلاد می رسد، طبق نظریات، قبلا بخشی از ساحل بوده و به مرور زمان از محل خود جدا شده و به جزیره ای تبدیل شده است. برج دوشیزه امروزه به عنوان یک رستوران خدمت می کند. اگر می خواهید کار خاصی در استانبول انجام دهید، می توانید یک وعده غذایی را در برج دختر میل کنید.

?تپه چاملیجا: تپه چاملیجا پیشنهادی است که می توانیم برای کسانی که به دنبال مکان های طبیعی برای بازدید در استانبول هستند ارائه دهیم. با لذت تماشای منظره استانبول از بالا می توانید در امکانات اجتماعی اینجا به صرفه غذا و نوشیدنی سفارش دهید.

?بیشه فتحی پاشا: Üsküdar، یک منطقه کاملا a??klar ... اگر به دنبال مکان هایی برای بازدید با یک عاشق در استانبول هستید، نخلستان فتحی پاشا هم برای گشت و گذار و هم برای غذا خوردن ایده آل است. منظره در امکانات اجتماعی fethipasa نیز عالی است!

?کاخ بیلربی: 19 معمار معروف سرکیس بالیان. کاخ بیلربی که توسط سلطان عبدالعزیز در اواسط قرن طراحی شده بود، به عنوان مهمانسرای بزرگان خارجی و همچنین استراحتگاه سلاطین مورد استفاده قرار می گرفت. پنجشنبه دوشنبه و کاخ بیلربی که امروز به جز از ساعت 09:00 الی 17:00 برای بازدیدکنندگان باز است، قابل بازدید هستند.

?مجموعه مسجد مهریماه سلطان: یکی از مکان های تاریخی برای بازدید در سمت آناتولی، مجموعه مسجد مهریماه سلطان است. مسجد محریمه سلطان که توسط معمار سنان به نام دختر سلیمان بزرگ طراحی شده است، یکی از بناهای تاریخی عثمانی است که در استانبول دیده می شود.

?موزه کلاس حبابام: آیا دوست دارید محل فیلمبرداری اثر معروف رفعت ایلگاز، کلاس حبابام را ببینید، جایی که همه از هفت تا هفتاد نفر طرفدار آن هستند؟ موزه کلاس درس حبابام که امروزه به عنوان خانه معلم نیز مورد استفاده قرار می گیرد، ایستگاهی مناسب برای کسانی است که می خواهند از فضای فیلم نفس بکشند.

?مسجد کاشیکاری: 17. مسجد کاشیکاری که در سال 2018 به پایان رسید، سازه ای است که علاقه مندان به کاشی کاری عثمانی حتما باید آن را به راهنمای سفر استانبول اضافه کنند. این مسجد که به نام Mahpeyker Kösem Sultan ساخته شده است، در میان مکان‌های تاریخی استانبول زیبایی متوسطی دارد.

?کلیسای ارمنی Surp Garabet: هرگز یک روز برای بازدید از مکان های تاریخی استانبول کافی نیست. سال 16. کلیسای ارمنی Surp Garabet، قدمت آن به قرن، در سال 2006 بازسازی و برای عبادت افتتاح شد

. از جمله مکان های دیدنی استانبول موزه بادبادک Mehmet Naci Aköz است که یکی از شادترین مکان ها برای دیدن است.

?کوزگونچوک: مکانی پر از خانه های قدیمی که در امتداد ساحل کشیده شده اند، درست در ساحل بسفر در استانبول... کوزگونچوک، یکی از زیباترین محله های استانبول، یکی از مکان هایی است که در آخر هفته در تور استانبول باید از آن دیدن کرد.